Durata cursului 4,5 luni
Ore de curs din 2 in 2 saptamani
Intre orele 17 – 21
Participi la examenul de absolvire
Primesti certificat de calificare
Recunoscut National si International
Urmatorul Curs – Inscrieri Deschise
- Perioada de inscrieri: 02.02.2023 – 20.04.2023
- Data de incepere: 24.04.2023
- Plata integrala 40% DISCOUNT
1350 lei=>> 810 lei - Plata in rate 1350 lei
- Taxa de examinare: 50 lei
- Cod NC: 5121.2.4
- Tip curs: Calificare
Avantajele participarii la Curs Administrator Pensiune Turistica
- Beneficiezi de un curs de calificare complet
- Vei fi indrumat de profesori experimentati
- Obtii un certificat cu recunoastere nationala si internationala
- Suport de curs gratuit in platforma de elearning
- Plata integrala sau in rate
- Dupa finalizarea cursului ai posibilitatea sustinerii examenului final, la sediul nostru, pentru obtinerea certificatului de calificare recunoscuta national si international.
Completeaza formularul dupa ce te asiguri ca indeplinesti nivelul minim de invatamant sau contacteaza-ne la 0377 101 557 pentru detalii
Conditii de inscriere
Pregatirea minima obligatorie: 8/10 clase (invatamantul minim obligatoriu)
Invatamantul obligatoriu necesar – in functie de anii de absolvire
1962 – 1974 – 8 clase absolvite
1975 – 1990 – 10 clase absolvite
1991 – 2003 – 8 clase absolvite
2004 – prezent – 10 clase absolvite
Documente necesare
- Copie CI
- Copie certificat de nastere
- Copie certificat de casatorie (daca este cazul)
- Copia ultimului act de studii
- Adeverinta medicala (cu specificatia “clinic sanatos”) in original sau copie dupa fisa de aptitudini eliberata de medicina muncii.
Programul este autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Municipiul Bucuresti iar certificatul este avizat de Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, recunoscut in Uniunea Europeana.
Competente dobandite la final de curs Administrator Pensiune Turistica
- Comunicarea eficienta la locul de munca
- Munca in echipa multidisciplinara
- Gestionarea informatiilor cu ajutorul calculatorului
- Promovarea imaginii pensiunii
- Organizarea activitatii in cadrul pensiunii turistice
- Urmarirea aplicarii NPM si NPSI
- Verificarea gestionarii financiare
- Promovarea directa a produsului turistic
- Incheierea contractelor cu clientii
- Efectuarea operatiilor specifice de cazare si alimentatie
- Asigurarea unui climat favorabil turistilor
- Oferirea serviciilor pensiunii catre client
- Organizarea programelor turistice optionale
- Oferirea informatiilor de interes turistic
- Rezolvarea reclamatiilor clientilor
Certificat de calificare

Intrebari frecvente
Cursul de Administrator Pensiune Turistica este adaptat si simplificat, intr-un program usor de parcurs. Formatorul cursului detine o experienta vasta in domeniul turismului, iar experinta la curs in prezenta acestuia iti va capta atentia si te va inspira lectie de lectie. Garantia Calitatii este inclusa si te asigura ca daca vei fi nemultumit de calitatea orelor predate, pana la jumatatea cursului, iti restituim suma achitata.
Acest Curs de Administrator Pensiune Turistica este acreditat si recunoscut national si international. Cele 2 ministere (al Muncii si al Educatiei) care sunt mentionate pe certificat (diploma) si suplimentul descriptiv (anexa in care sunt inregistrate competentele dobandite) dovedesc valoare legala a acestuia. Recunoasterea internationala este valabila dupa aplicarea apostilei de la Haga, apostila pe care o aplica Prefectura judetului in care ai domiciliul. Mai sunt cativa pasi intermediari pana la apostila pe care ii poti solicita consultantului nostru la momentul ridicarii certificatului.
Poate participa orice persoana carea finalizat invatamantul obligatoriu (8/10 clase in functie de anul absolvirii lor), indiferent de localitatea sau judetul de domiciliu (este necesara resedinta in Romania). Nu exista limita de varsta superioara.
Cursul se achita integral sau in rate (numerar, transfer bancar sau plata online). La examen se va percepe taxa de examinare in valoare de 50 lei.
Solicitarea unei inscrieri o poti face direct din pagina cursului, apasand butonul “Aplica la acest curs”, care te duce direct la formular, unde ai posibilitatea de a opta pentru plata cu cardul prin platforma securizata Mobilpay sau transfer bancar. La receptionarea solicitarii tale, un consultant va lua legatura cu tine pentru a-ti prezenta toate detaliile organizatorice. Inscrierea, receptionarea documentelor necesare inscrierii se pot face inclusiv online. De asemenea solicitarea de inscriere se poate face telefonic, apeland numarul 0377101557 de luni pana vineri intre orele 10.00 – 17.30, in afara sarbatorilor legale sau la sediul nostru din Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 223, Optidol Center, Parter, Sector 3.
Da, fiecare participant va avea acces online, gratuit, la suportul de curs (pe toata perioada cursului). Pentru o invatare usoara am creat o platforma de elarning de unde poti studia suportul de curs si il poti descarca in calculatorul tau.
Examenul pentru acest curs Administrator Pensiune Turistica se sustine la sediul nostru din Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 223, Optidol Center, Sector 3. El va consta intr-o proba scrisa (test) si proba practica (proiect sau bilete cu intrebari). Cursul este bine structurat, iar prin participarea la sedintele de curs vei beneficia de informatii suficiente, care te vor ajuta la absolvire.