• Nu ai niciun produs în coș.

5

1

ratings 

In 6 saptamani inveti sa servesti clientii ca un ospatar profesionist. Cursurile teoretice se sustin la sediul nostru din Sos. …

Prețul inițial a fost: 1,000.00 lei.Prețul curent este: 700.00 lei. per 6 săptămâni

In 6 saptamani inveti sa servesti clientii ca un ospatar profesionist.

Cursurile teoretice se sustin la sediul nostru din Sos. Mihai Bravu, nr. 223, Optidol Center, Bucuresti.

Cursul dureaza 6 saptamani si se desfasoara in programul urmator: Teoria se desfasoara in fiecare joi, intre orele 10.00 – 13.00, la sediul nostru. Practica se va desfasura, in locatii precum: Casa Doina, Restaurant Hotel Cismigiu, Restaurant Hotel Novotel, Restaurant Hotel Radisson, Social 1, Stadio.  

Cursul se desfasoara in program de zi

Vineri 10.00 – 13.00 Durata cursului: 6 saptamani

Pret Curs

  • 30% DISCOUNT 1000 lei =>>  700 lei
Taxa de examinare: 50 lei
Completeaza formularul sau contacteaza-ne la 0377 101 557
  Cod COR: 513102 Tip curs: Specializare  

Conditii de inscriere si documente necesare

Pregatirea minima obligatorie: 8/10 clase (invatamantul minim obligatoriu) Invatamantul obligatoriu – anii de absolvire – 1962 – 1974 – 8 clase absolvite – 1975 – 1990 – 10 clase absolvite – 1991 – 2003 – 8 clase absolvite – 2004 – prezent  – 10 clase absolvite

Documente necesare

  • Copie CI
  • Copie certificat de nastere
  • Copie certificat de casatorie (daca este cazul)
  • Copia ultimului act de studii
  • Adeverinta medicala (cu specificatia “clinic sanatos”) in original sau copie dupa fisa de aptitudini eliberata de medicina muncii.
Programul este autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Municipiul Bucuresti iar certificatul este avizat de Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, recunoscut in Uniunea Europeana.  

Competente dobandite la final

Dupa absolvire se elibereaza un certificat de calificare, insotit de suplimentul descriptiv care atesta dobandirea urmatoarelor competente:
  • Asigurarea calitatii
  • Dezvoltarea personala
  • Igiena si securitatea muncii
  • Lucrul in echipa
  • Organizarea unitatilor de alimentatie si de hotelarie
  • Promovarea produselor si serviciilor
  • Evidenta operativa
  • Servirea preparatelor
  • Servirea bauturilor
  • Alcatuirea meniurilor si servirea preparatelor si bauturilor
  • Decorarea salii de servire

Intrebari frecvente

DE CE SA ALEG CURS OSPATAR ORGANIZAT DE VOI?
Cursul de Ospatar este adaptat si simplificat, intr-un program usor de parcurs indiferent din ce zona a tarii participi. Formatorul cursului detine o experienta vasta in domeniu, iar experinta la curs in prezenta acestuia iti va capta atentia si te va inspira lectie de lectie. Garantia Calitatii este inclusa si te asigura ca daca vei fi nemultumit de calitatea orelor predate, pana la jumatatea cursului, iti restituim suma achitata.
DIPLOMA ESTE RECUNOSCUTA?
Cursul este acreditat si recunoscut national si international. Cele 2 ministere (al Muncii si al Educatiei) care sunt mentionate pe certificat (diploma) si suplimentul descriptiv (anexa in care sunt inregistrate competentele dobandite) dovedesc valoare legala a acestuia. Recunoasterea internationala este valabila dupa aplicarea apostilei de la Haga, apostila pe care o aplica Prefectura judetului in care ai domiciliul. Mai sunt cativa pasi intermediari pana la apostila pe care ii poti solicita consultantului nostru la momentul ridicarii certificatului.
PRETUL REFLECTA CALITATEA?
Da, reflecta calitatea lectiilor predate. Formatorii nostri sunt bine selectionati, au experienta in domeniu si te asista in tot procesul de invatare. La noi cursul reprezinta o investitie pentru tine. Poti consulta opiniile cursantilor care au absolvit acest curs, aflate in subsolul paginii (au fost preluate prin fise de feedback la finalul cursurilor).
CARE SUNT CONDITIILE DE PARTICIPARE?
Poate participa orice persoana carea finalizat invatamantul obligatoriu (8/10 clase in functie de anul absolvirii lor), indiferent de localitatea sau judetul de domiciliu (este necesara resedinta in Romania). Nu exista limita de varsta superioara.
CUM SE ACHITA ACEST CURS?
Cursul se achita integral sau in rate (numerar, transfer bancar sau plata online). La examen se va percepe taxa de examinare in valoare de 50 lei.
CUM MA INSCRIU LA CURS?
Solicitarea unei inscrieri o poti face direct din pagina cursului, apasand butonul “Aplica la acest curs”, care te duce direct la formular, unde ai posibilitatea de a opta pentru plata cu cardul prin platforma securizata Mobilpay sau transfer bancar. La receptionarea solicitarii tale, un consultant va lua legatura cu tine pentru a-ti prezenta toate detaliile organizatorice. Inscrierea, receptionarea documentelor necesare inscrierii se pot face inclusiv online, nu trebuie sa te prezinti la sediu daca nu doresti asta. De asemenea solicitarea de inscriere se poate face telefonic, apeland numarul 0377101557 de luni pana vineri intre orele 10.00 – 17.30, in afara sarbatorilor legale sau la sediul nostru din Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 223, Optidol Center, Parter, Sector 3.
PRIMESC SUPORT DE CURS?
Da, fiecare participant va avea acces online, gratuit, la suportul de curs (pe toata perioada cursului). Pentru o invatare usoara am creat o platforma de elarning de unde poti studia suportul de curs si il poti descarca in calculatorul tau.
CUM SE SUSTINE EXAMENUL?
Examenul se sustine la sediul nostru din Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 223, Optidol Center, Sector 3. El va consta intr-o proba scrisa (test) si proba practica (proiect sau bilete cu intrebari). Cursul este bine structurat, iar prin participarea la sedintele de curs vei beneficia de informatii suficiente, care te vor ajuta la absolvire.
Fotografie de profil
Bestcor
5 5
469

Studenți

Instructor

Mai Multe Cursuri Ale Instructorului

Curicula Cursului

    • GENERALITĂŢI 00:05:00
    • IMPORTANŢA BUNEI SERVIRI A CONSUMATORILOR 00:15:00
    • ORGANIZAREA 00:25:00
    • ROLUL ŞI PARTICULARITĂŢILE 00:20:00
    • CALITĂŢI MORALE 00:10:00
    • CALITĂŢI PSIHO-PROFESIONALE 00:12:00
    • CALITĂŢI PSIHO-INTELECTUALE 00:10:00
    • CALITĂŢI FIZICE SI FIZIONOMICE 00:08:00
    • ATRIBUŢIILE PERSONALULUI DE SERVIRE 00:06:00
    • ATRIBUŢIILE COMUNE ALE ÎNTREGULUI PERSONAL 00:04:00
    • ATRIBUŢIILE SPECIFICE FIECĂREI FUNCŢII 00:18:00
    • AMENAJAREA ŞI DOTAREA CU MOBILIER 00:25:00
    • OBIECTELE FOLOSITE LA SERVIREA PREPARATELOR ŞI BĂUTURILOR 00:20:00
    • CARACTERISTICILE ŞI MODUL DE ÎNTREBUINŢARE ŞI MANIPULARE A OBIECTELOR DE SERVIRE 02:00:00
    • ÎNTREŢINEREA ŞI PĂSTRAREA OBIECTELOR DE SERVIRE 00:52:00
    • PREGĂTIREA SALONULUI 01:30:00
    • REGULI DE ETICĂ ŞI DE TEHNICĂ 00:10:00
    • PRINCIPALELE REGULI DE SERVIRE ŞI DE PROTOCOL 00:35:00
    • PRIMIREA CLIENŢILOR 00:20:00
    • PREZENTAREA PREPARATELOR ŞI A BĂUTURILOR 00:45:00
    • PRIMIREA COMENZII 00:14:00
    • TRANSMITEREA COMENZII LA SECŢII 00:12:00
    • ADUCEREA PREPARATELOR ŞI A BĂUTURILOR DE LA SECŢII 00:32:00
    • GENERALITĂŢI 00:08:00
    • SISTEMUL DE SERVIRE DIRECT SAU ENGLEZESC 00:55:00
    • SISTEMUL DE SERVIRE INDIRECT SAU FRANCEZ 00:10:00
    • AUTOSERVIREA 00:15:00
    • SISTEMUL DE SERVIRE ROMANESC DE LA ,,BOTUL CALULUI’’ 00:05:00
    • SERVIREA RAPIDĂ (FAST FOOD) 00:15:00
    • SERVIREA LA DOMICILIU 00:05:00
    • SISTEMUL DE SERVIRE PRIN INTERMEDIUL AUTOMATELOR 00:10:00
    • DEBARASAREA MESELOR 00:25:00
    • INTOCMIREA / PREZENTAREA NOTEI DE PLATA 00:14:00
    • INCASAREA VALORII MENIURILOR CONSUMATE 00:10:00
    • DESPĂRŢIREA DE CLIENŢI 00:05:00
    • GENERALITĂŢI 00:07:00
    • TEHNICA SERVIRII GUSTĂRILOR 00:20:00
    • TEHNICA SERVIRII PREPARATELOR LICHIDE 00:32:00
    • TEHNICA SERVIRII PREPARATELOR DIN PEŞTE 00:25:00
    • TEHNICA SERVIRII PREPARATELOR CU SOS 00:31:00
    • TEHNICA SERVIRII PREPARATELOR DIN CARNE (FRIPTURILOR), A GARNITURILOR ŞI A SALATELOR 00:45:00
    • TEHNICA SERVIRII DESERTULUI 00:45:00
    • TEHNICA SERVIRII PRODUSELOR DE PANIFICAŢIE 00:30:00
    • NOŢIUNI GENERALE ÎN LEGĂTURĂ CU SERVIREA BĂUTURILOR 00:20:00
    • SISTEME DE SERVIRE A BĂUTURILOR 00:33:00
    • TEHNICA SERVIRII AMESTECURILOR DE BĂUTURI 00:15:00
    • SORTIMENTUL AMESTECURILOR DE BĂUTURI 00:44:00
    • INCLUDEREA BĂUTURILOR ÎN MENIURI 00:50:00
    • BĂUTURILE DESERT 00:15:00
    • GENERALITĂŢI 00:20:00
    • ORGANIZAREA ŞI SERVIREA MICULUI DEJUN 02:20:00
    • ORGANIZAREA ŞI SERVIREA PRÂNZULUI 01:30:00
    • TEHNICA SERVIRII CINEI 00:14:00
    • ORGANIZAREA ŞI TEHNICA SERVIRII MESELOR FESTIVE 02:40:00
    • PRIMIREA ŞI SERVIREA TURIŞTILOR STRĂINI 00:25:00
    • PREFERINŢELE CULINARE ŞI SERVIREA TURIŞTILOR 01:10:00
    • Cum se pot transporta trei farfurii 00:00:00
    • Cum trebuie transportat un platou cu pahare 00:00:00
    • Video ospatar restaurant 00:00:00
    • Video servire alimente si bauturi clienti 00:00:00
    • Suport Curs si Materiale Download Ospatar 00:00:00

Reviews

document.addEventListener('cmplz_status_change', function (e) { if (e.detail.category === 'marketing' && e.detail.value==='allow') { location.reload(); } }); document.addEventListener('cmplz_status_change_service', function (e) { if ( e.detail.value ) { location.reload(); } });
X